Prekių pirkimo - pardavimo iš interneto knygyno almalittera.lt taisyklės

Norėdami naudotis elektronine parduotuve Jūs privalote perskaityti ir sutikti su žemiau išdėstytomis taisyklėmis (toliau - Taisyklės) bei jų laikytis. Uždėdami varnelę ties „Su taisyklėmis sutinku“ patvirtinate, kad įdėmiai perskaitėte visas Taisykles, jas supratote ir sutinkate su visomis jose išdėstytomis sąlygomis bei įsipareigojate jų laikytis. 

1 Įžanga 

1.1 Šios Taisyklės kartu yra ir nuotolinė pirkimo - pardavimo sutartis, kuri yra sudaroma tarp UAB „Alma littera sprendimai“, juridinio asmens kodas 225586480, Ulonų g. 2, Vilnius, (toliau – Pardavėjas) ir Jūsų (toliau – Pirkėjas) dėl prekių ir paslaugų (toliau - prekės), nurodytų elektroninės prekybos interneto svetainėje www.almalittera.lt (toliau – el. Parduotuvė), įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygų, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarkos, šalių atsakomybės bei kitų su prekių pirkimu pardavimu el. Parduotuvėje nuostatų. Jeigu Pirkėjas įsigyja elektronines knygas (toliau – el. knyga), jam yra taikomos specialios sąlygos, nurodytos Taisyklių 11 skyriuje bei kitos Taisyklių sąlygos taikomos tiek, kiek neprieštarauja Taisyklių 11 skyriuje nurodytoms sąlygoms. 

1.2 Kiekvieną kartą įsigydamas prekių el. Parduotuvėje, Pirkėjas turi uždėti varnelę ties „Patvirtindamas užsakymą aš sutinku su Pirkimo taisyklėmis“. Pirkėjui nesutinkant su Taisyklėmis, t. y., neuždėjus varnelės ties „Patvirtindamas užsakymą aš sutinku su Pirkimo taisyklėmis“, Pirkėjas praranda teisę įsigyti prekes ir atlikti bet kokius kitus veiksmus el. Parduotuvėje. 

1.3 Pardavėjas turi teisę bet kada vienašališkai pakeisti šias Taisykles, apie pakeitimus pranešdamas raštu el. Parduotuvėje. Taisyklių pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos. Jeigu Pirkėjas įsigyja prekių po naujų Taisyklių paskelbimo, tai varnelės uždėjimas ties „Patvirtindamas užsakymą aš sutinku su Pirkimo taisyklėmis“ reiškia jo sutikimą su naujomis Taisyklėmis. 

1.4 Jei Pardavėjui numatyta teisė ar pareiga pateikti Pirkėjui informaciją ar dokumentus elektroniniu paštu, už veikiančio ir Pirkėjui priklausančio elektroninio pašto adreso pateikimą Pardavėjui atsako Pirkėjas. 

1.5 Pardavėjas turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti el. Parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui. Sustabdžius Parduotuvės veiklą, visi priimti ir patvirtinti Pirkėjų užsakymai užbaigiami vykdyti, o nauji užsakymai nėra priimami. 

2 Registracijos, prisijungimo ir kiti duomenys 

2.1 Pirkėjas gali užsisakyti prekes el. Parduotuvėje dviem būdais: be registracijos arba su registracija. Registruotiems vartotojams gali būti taikomos mažesnės kainos įsigyjamoms prekėms.

2.2 Norėdamas pirkti su registracija, Pirkėjas turi užsiregistruoti (paspausti nuorodą „Sukurti paskyrą“, įvesti el. pašto adresą, slaptažodį) arba prisijungti prie jau anksčiau sukurtos paskyros el. Parduotuvėje (prisijungimo duomenys – tai Pirkėjo el. pašto adresas ir slaptažodis). 

2.3 Šalys susitaria, jog Pardavėjas vykdys visas savo pareigas ir naudosis savo teisėmis vadovaudamasis prezumpcija, jog Pirkėjui atliekant užsakymą pateikti duomenys yra tikslūs, teisingi ir išsamūs. Pardavėjas jokiu atveju nebus atsakingas už nuostolius, atsiradusius Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims dėl to, jog Pirkėjas nurodė netikslius ir (ar) neteisingus ir (ar) neišsamius duomenis arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus. 

2.4 Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jeigu Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant bet ne vėliau kaip per 1 (vieną) kalendorinę dieną informuoti apie tai Pardavėją el. paštu pagalba@almalittera.lt.

2.5 Pirkėjas atsako už prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jeigu el. Parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungimui prie el. Parduotuvės naudodamas Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju. 

2.6 Šalys susitaria, jog Pardavėjas, siekdamas užtikrinti Pardavėjo bei Pirkėjo teisėtus interesus ir (arba) jeigu Pirkėjas bando pakenkti el. Parduotuvės darbo stabilumui, saugumui, turi teisę bet kuriuo metu vienašališkai, savo nuožiūra ir nepranešęs apie tai Pirkėjui panaikinti visą ar dalį Pirkėjo Prisijungimo ir prekių pirkimui reikalingų duomenų, taip pat ir kitokią informaciją, kurią Pirkėjas bet kokiu būdu pateikia Pardavėjui naudodamasis Parduotuve, apriboti galimybes arba uždrausti Pirkėjui naudotis visomis arba dalimi Paslaugų ir (ar) pasiekti Parduotuvę. 

2.7 Tvarkydamas asmens duomenis Pardavėjas vadovaujasi duomenų subjektų teises reglamentuojančiais Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymais. Daugiau galite sužinoti Privatumo politikoje: https://almalittera.lt/policies/privacy-policy.

2.8 Pirkėjas, registruodamasis el. Parduotuvėje ir pirkdamas prekes, patvirtina, kad išsamiai susipažino su el. Parduotuvės Privatumo politika bei pateikdamas el. Parduotuvei savo duomenis Pirkėjas supranta, kad el. Parduotuvė valdys ir tvarkys Pirkėjo pateiktus asmens duomenis bei naudos juos paslaugų teikimui, pirkimo – pardavimo sutarties vykdymo tikslams, kitiems tikslams, aiškiai nurodytiems Privatumo politikoje, Taisyklėse ir / ar Privatumo politikoje nustatytomis sąlygomis. 

3 Prekių užsakymas ir pirkimo - pardavimo sutarties sudarymas 

3.1 Pirkėjas užsako prekes, pateikdamas Pardavėjui užsakymą naudodamasis el. Parduotuvės užsakymų pateikimo sistema. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. 

3.2 Šalys susitaria, jog nuotolinė pirkimo – pardavimo sutartis laikoma sudaryta, kai Pardavėjas, gavęs Pirkėjo užsakymą, išsiunčia Pirkėjui jo nurodytu elektroninio pašto adresu elektroninį laišką, kuriuo patvirtina, jog Pirkėjo užsakymas yra gautas. Nuo šio momento Pirkėjas įsipareigoja priimti pristatytas užsakytas prekes arba atsiimti jas prekių atsiėmimo vietoje ir sumokėti už jas sutartą sumą, jeigu buvo pasirinktas apmokėjimas prekių atsiėmimo metu. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas neturi visų prekių, nurodytų Pirkėjo užsakyme, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju ir grąžina pinigus per 14 (keturiolika) dienų. Tokiu atveju nuotolinė pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta tik dėl tų Pirkėjo užsakyme nurodytų prekių, kurias Pardavėjas turi ir gali pateikti Pirkėjui, ir, jei Pirkėjas pareiškė norą įsigyti Pardavėjo pasiūlytas panašias į Pirkėjo pageidautas įsigyti prekes, dėl pasiūlytų alternatyvių prekių. 

3.3 Pirkėjas šių Taisyklių nustatyta tvarka turi teisę atsisakyti užsakymo, atsisakyti nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties, išskyrus atvejus nurodytus Taisyklėse (pavyzdžiui, įsigyjant el. knygas), pakeisti ar grąžinti įsigytas nekokybiškas prekes. 

4 Prekės ir jų kainos 

4.1 Prekės šios sutarties prasme reiškia visas prekes ir paslaugas, kuriomis Pardavėjas prekiauja užsakymo patvirtinimo metu ir apie kurias yra skelbiama el. Parduotuvėje. Pardavėjo prekės ir paslaugos yra skirtos tik Pirkėjo asmeniniam, o ne komerciniam naudojimui. Pirkėjas sutikdamas su šiomis Taisyklėmis patvirtina, kad prekes ir paslaugas įsigyja asmeniniam (ne komerciniam) naudojimui. Jeigu Pirkėjas pageidauja įsigyti prekių komerciniais tikslais, jis turi susisiekti su Pardavėjo konsultantais, kreipiantis telefonu +37061818499 arba el. paštu pagalba@almalittera.lt. Pardavėjas, siekdamas patenkinti mažmeninės prekybos vartotojų poreikius, pasilieka teisę riboti didmeninio pirkimo požymių turinčius pirkimus, t. y. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti ir/ar įvykdyti Pirkėjo užsakymą (-us), kai Pirkėjas užsako mažmeninėje prekyboje neįprastai didelius prekių kiekius (neatsižvelgiant į tai, ar prekės užsakomos vienu užsakymu, ar keletu per sąlyginai trumpą laiką pateikiamų užsakymų) ir (ar) kai Pirkėjo užsakymas (-ai) turi kitų didmeninio pirkimo požymių. 

4.2 Pardavėjas pasilieka teisę bet kada, nepranešęs Pirkėjui keisti el. Parduotuvėje bet kokią informaciją apie prekes ir kitas sąlygas, įskaitant, bet neapsiribojant teisėmis pakeisti Parduotuvės prekių sąrašą, prekių aprašymus, prekių kainas bei prekių pristatymo kainas ir kitas esmines sąlygas. Prekių kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis negali, išskyrus atvejus, kai prekės kaina pakito dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių priežasčių. Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekę nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją el. paštu pagalba@almalittera.lt per 2 (dvi) darbo dienas. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos. 

4.3 Į kiekvienos prekės kainą įskaičiuotas PVM mokestis. Į prekių kainą prekių pakavimo bei pristatymo išlaidos neįskaičiuotos. Prekių pakavimo bei pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas, pasirinkęs konkretų prekių pristatymo būdą.

5 Apmokėjimas 

5.1 Patvirtinę savo užsakymą, už el. Parduotuvėje įsigyjamas prekes galite atsiskaityti prisijungę prie savo banko elektroninės bankininkystės sistemos ir patvirtinę suformuotą mokėjimo pavedimą.

5.2 Patvirtinę mokėjimą jūs vėl grįšite į  el. Parduotuvę, kur galėsite matyti savo užsakymo informaciją. Apie sėkmingą užsakymą jus informuosime ir el. paštu.

5.3 Jeigu jums reikalinga sąskaita faktūra juridiniam asmeniui, pateikdami užsakymą komentaro skiltyje įrašykite juridinio asmens pavadinimą, įmonės kodą, PVM mokėtojo kodą ir adresą arba pateikę užsakymą informuokite mus el. paštu pagalba@almalittera.lt. nurodydami savo užsakymo numerį (AL-...).

5.4 Jeigu jums reikalinga išankstinė sąskaita, susisiekite su mumis el. paštu pagalba@almalittera.lt.

5.5 Jeigu Pirkėjas vienu pirkimu perka ir el. knygą (-as) , ir kitas el. Parduotuvės prekes ir paslaugas, arba tik el. knygas, apmokėjimas atliekamas šių Taisyklių 9 punkte nustatyta tvarka. 

5.6 El. Parduotuvėje Pirkėjas gali atsiskaityti Alma littera dovanų kuponais. Jeigu įsigyjama bent viena išankstinio užsakymo prekė ir / ar Alma littera dovanų kuponas, atsiskaityti Alma littera dovanų kuponais nėra galimybės.

6 Prekių pakavimas ir pristatymas 

6.1 Nepriklausomai nuo užsakymo dydžio, tūrio ir pristatymo būdo užsakymams yra taikomas vienkartinis 0,39 EUR dydžio pakavimo mokestis (toliau – Pakavimo mokestis). Pakavimo mokestis yra skirtas užsakymo paruošimo ir Prekės (-ių) pakavimo išlaidoms padengti. Pakavimo mokestis nurodomas Pirkėjo užsakymo krepšelyje prie prekių sumos. Pakavimo mokestis netaikomas perkant tik elektronines knygas arba dovanų kuponą (-us). Jeigu Pirkėjo krepšelyje bus ne tik elektroninė knyga ir / ar dovanų kuponas, bet ir kitos prekės (pvz., popierinė knyga), Pakavimo mokestis bus pritaikytas.

6.2 Lietuvoje  Pardavėjo prekes Pirkėjui pristato Pardavėjo pasitelktas paslaugų teikėjas, pagal galiojančius įkainius ir terminus, kurie nurodomi užsakymo metu.

6.3 Pirkėjas, užsisakydamas prekes, privalo nurodyti prekių pristatymo būdą. Galimi šie pristatymo būdai: 

6.3.1 prekės pristatomas į pasirinktą siuntų savitarnos terminalą. Prekių pristatymo šiuo būdu tvarka ir įkainiai nurodyti čia: https://almalittera.lt/policies/shipping-policy; 

6.3.2 prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per kurjerių tarnybą. Prekių pristatymo šiuo būdu tvarka ir įkainiai nurodyti čia: https://almalittera.lt/policies/shipping-policy; 

6.4 Pirkėjui pasirinkus 6.3.1. punkte nurodytą pristatymo būdą, Pirkėjas apie siuntos atvykimą į siuntų savitarnos terminalą informuojamas SMS žinute, kurioje nurodomas prekės atsiėmimo kodas. 

6.45Pirkėjui pasirinkus 6.3.2. punkte nurodytą pristatymo būdą, kurjeris prekių pristatymo laiką suderina su Pirkėju Pirkėjo nurodytu telefono numeriu. 

6.6 Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti asmeniškai arba teikdamas užsakymą nurodo asmens, priimsiančio prekes, duomenis. Jeigu užsakytas prekes atsiims ne pats Pirkėjas, užsakyme jis privalo nurodyti prekes atsiimsiančio asmens (gavėjo) vardą ir pavardę, o toks asmuo, atsiimdamas prekes, privalo pateikti užsakymo numerį. Tuo atveju, kai Pirkėjas ar užsakyme nurodytas asmuo asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, prekės perduodamos kitam asmeniui, tuo metu esančiam pristatymo adresu. Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų. 

6.7 Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama ir perdavimo faktas fiksuojamas pagal vežėjo nustatytą tvarką. 

6.8 Pristačius prekę ar ją atsiimant prekių atsiėmimo vietoje, Pirkėjas, asmuo nurodytas Pirkėjo užsakyme arba asmuo esantis užsakyme nurodytu adresu, privalo patikrinti siuntos būklę. Jei Pirkėjas, asmuo, nurodytas Pirkėjo užsakyme, arba asmuo, esantis užsakyme nurodytu adresu ir priimantis prekes, pastebi išorinį siuntos pažeidimą, jis privalo tai pažymėti važtaraštyje bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui, asmeniui nurodytam Pirkėjo užsakyme, arba asmeniui, esančiam užsakyme nurodytu adresu, pasirašius PVM sąskaitoje – faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente be pastabų (nesurašius laisvos formos siuntos pažeidimo akto), laikoma, kad siunta perduota nepažeista. 

6.9 Pristatymo terminai pažymėti prie kiekvieno pristatymo būdo, kai pirkimo metu esama pristatymo būdų pasirinkimo žingsnyje. Pristatymo terminai gali keistis priklausomai nuo sezono ir kurjerių užimtumo. Šie terminai taip pat nėra taikomi, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. 

6.10 Pardavėjas neatsako už Pirkėjo užsakytos prekės nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti nuotolinės pirkimo - pardavimo sutarties sudarymo metu ir negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku, dėl Pirkėjo kaltės (įskaitant, bet neapsiribojant, Pirkėjas užsakyme nurodė neteisingą / netikslią pristatymui reikalingą informaciją, pvz., telefono numerį ir / arba pristatymo adresą). 

6.11 Jeigu prekės pristatymas Pirkėjui yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės (įskaitant, bet neapsiribojant, Pirkėjas užsakyme nurodė neteisingą / netikslią pristatymui reikalingą informaciją, pvz., telefono numerį ir / arba pristatymo adresą) Pirkėjas privalo atlyginti tiesioginius Pardavėjo nuostolius susijusius su nuotolinės pirkimo - pardavimo sutarties vykdymu. 

6.12 Jei Pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negali pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, jis įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.

6.13 Jeigu Pirkėjas nevykdo bet kurio iš savo įsipareigojimų, numatytų šiose Taisyklėse, Pardavėjas įgyja teisę atsisakyti pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes ir vienašališkai nutraukti nuotolinę pirkimo – pardavimo sutartį bei pareikalauti atlyginti tiesioginius nuostolius, kurie atsirado dėl netinkamo Pirkėjo sutartinių įsipareigojimų vykdymo. 

6.14 Jeigu Pardavėjas nevykdo bet kurio iš savo įsipareigojimų, numatytų šiose Taisyklėse, Pirkėjas įgyja teisę vienašališkai nutraukti nuotolinę pirkimo – pardavimo sutartį bei pareikalauti atlyginti tiesioginius nuostolius, kurie atsirado dėl netinkamo Pardavėjo sutartinių įsipareigojimų vykdymo. 

7 Prekių tinkamumo naudoti terminas ir prekių kokybės garantija 

7.1 Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos. Pardavėjas neatsako už prekių saugą ir tinkamumą naudoti pagal paskirtį (prekės savybes) suėjus šiam terminui. 

7.2 Kiekvienos Parduotuvėje parduodamos prekės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame Prekės aprašyme. 

7.3 Pardavėjas neatsako už parduotų Prekių (knygų) turinį, pavyzdžiui knygos redagavimo / vertimo klaidas ar turinio kokybę. Atsakomybė už Prekių (knygų) turinį tenka Prekės (knygos) tiekėjui (leidėjui), nurodytam prie Prekės (knygos) techninės informacijos.

7.4 Pardavėjas skirtingoms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose ar kartu su prekės sąskaita-faktūra, kuri atitinka garantinį lapą. 

7.5 Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo Pirkėjo teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jam nustato teisės aktai. 

8 Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, prekių grąžinimo ir keitimo bei pinigų grąžinimo tvarka 

8.1 Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties: 

8.1.1 Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų turi teisę atsisakyti el. Parduotuvėje sudarytos nuotolinės prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228¹⁰ straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių. 

8.1.2 Apie nuotolinės prekių pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša vienu iš šių būdų (toliau bendrai – pranešimas): (i) užpildydamas pavyzdinę sutarties atsisakymo formą https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/dad7f330d05511e3a8ded1a0f5aff0a9 arba (ii) pateikdamas aiškų laisvos formos pareiškimą, kuriame aiškiai ir nedviprasmiškai išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el. paštu pagalba@almalittera.lt. Gavęs Pirkėjo pranešimą dėl sutarties atsisakymo, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą. 

8.1.3 Terminas nuotolinei prekių pirkimo – pardavimo sutarčiai atsisakyti apskaičiuojamas taip: 

8.1.3.1 kai sudaroma nuotolinė prekių pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę; 

8.1.3.2 jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę; 

8.1.3.3 jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį; 

8.1.3.4 jeigu sudaroma sutartis dėl reguliaraus prekių pristatymo per nustatytą laikotarpį, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna pirmąją prekę. 

8.1.4 Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti nuotolinės prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pasibaigia Šalių pareigos vykdyti nuotolinę sutartį arba sudaryti nuotolinę sutartį, jeigu Pirkėjas buvo pateikęs pasiūlymą ją sudaryti. 

8.1.5 Jeigu Pirkėjas atsisakė nuotolinės prekių pirkimo – pardavimo sutarties kol prekė dar nebuvo jam pristatyta, Pardavėjas tokį Pirkėjo atsisakymą įformina kaip užsakymo atmetimą ir atitinkamai informuoja apie tai Pirkėją jo nurodytu elektroninio pašto adresu. 

8.1.6 Jeigu Pirkėjas atsisakė nuotolinės prekių pirkimo – pardavimo sutarties, kai prekės jau yra pristatytos Pirkėjui, Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie nuotolinės prekių pirkimo - pardavimo sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui. Pirkėjui tenka pareiga kompensuoti tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Grąžinant prekes Pardavėjui vadovaujamasi Taisyklių 8.4 punktu. 

8.1.7 Pardavėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie nuotolinės prekių pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą, turi grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, išskyrus šiose Taisyklėse numatytas išimtis. Grąžindamas Pirkėjui sumokėtas sumas, Pardavėjas turi naudoti tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas mokėdamas Pardavėjui, nebent Pirkėjas sutiko dėl kitokio būdo. 

8.1.8 Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau. 

8.2 Netinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimas: 

8.2.1 Parduodamų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364, 6.3641 – 6.3644 ir kt. straipsniais bei 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis. 

8.2.2 Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šių Taisyklių 8.2.1 punkte aptartomis teisėmis turi laikytis šių sąlygų ir tvarkos: 

8.2.2.1 pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu pagalba@almalittera.lt, pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes; 

8.2.2.2 pateikti prekės pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą (pvz., užsakymo patvirtinimo laišką, gautą iš Pardavėjo, PVM sąskaitą – faktūrą ar kt.); 

8.2.2.3 pateikti laisvos formos prašymą bei nurodyti grąžinimo priežastį (prekės (-ių) trūkumą ar kitą priežastį) ir pateikti grąžinimo priežastį patvirtinančius įrodymus (pvz., nuotraukas, video ir pan.). 

8.2.3 Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364 straipsnyje nurodytą terminą nuo prekės perdavimo jam dienos. 

8.2.4 Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos (pavyzdžiui, nepateikia prekės pirkimo-pardavimo dokumento), taip pat jeigu nesilaiko teisės aktuose numatytos tvarkos. 

8.2.5 Prekių siuntimo / pristatymo išlaidas, Pirkėjui siunčiant prekes Pardavėjui grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų ar trūkumams šalinti, ar patikrinti apmoka Pardavėjas, tuo atveju jeigu grąžinimui ar pakeitimui siųstose prekėse nustatyta trūkumų. Prekėse nenustačius trūkumų, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Grąžinant prekes Pardavėjui vadovaujamasi Taisyklių 8.4 punktu. 

8.2.6 Pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba Pirkėjui pateikus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, turi ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtą kainą. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas turi naudoti tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas mokėdamas Pardavėjui, nebent Pirkėjas sutiko dėl kitokio būdo. 

8.2.7 Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį. 

8.2.8 Atskiros netinkamos kokybės prekių grąžinimo taisyklės gali būti numatytos su jomis pateikiamuose garantiniuose talonuose (garantijose). 

8.3 Prekių keitimas ir grąžinimas pristačius ne tas prekes 

8.3.1 Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu pagalba@almalittera.lt arba paskambinęs telefono numeriu +37061818499. Pirkėjas įsipareigoja grąžinti pristatytas prekes. Prekių siuntimo / pristatymo išlaidas, grąžinant netinkamas prekes ir išsiunčiant Pirkėjui tinkamas prekes, apmoka Pardavėjas. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. Pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba Pirkėjui pateikus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, turi ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtą kainą. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas turi naudoti tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas mokėdamas Pardavėjui, nebent Pirkėjas sutiko dėl kitokio būdo. 

8.3.2 Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 8.4 punkte. 

8.4 Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka atsisakius nuotolinės pirkimo – pardavimo sutarties arba grąžinant netinkamos kokybės prekę (-es): 

8.4.1 Grąžinti prekes Pirkėjas gali, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas, prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama, išsaugotos prekės vartojamosios savybės ir nepraradusi prekinės išvaizdos prekė. Visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes ir tuo atveju, jei prekės išvaizda pasikeitė dėl veiksmų, būtinų nustatyti prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui. Tačiau tuo atveju, kai Pirkėjas sumažina prekių vertę dėl veiksmų, nebūtinų nustatyti prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui, teisės atsisakyti nuotolinės sutarties jis nepraranda, tačiau jam dėl tokio prekių vertės sumažinimo taikytina atsakomybė – Pirkėjui grąžinama prekių vertė, atskaičius padarytus nuostolius dėl prekių vertės sumažėjimo. 

8.4.2 Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu. 

8.4.3 Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. 

8.4.4 Jei Pirkėjas el. Parduotuvėje įsigijo prekių komplektą, jis privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą, t. y. Pirkėjas prekių grąžinimui numatytomis teisėmis gali pasinaudoti tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu. Tuo atveju, kai bent viena iš komplekte esančių prekių neatitinka Taisyklių 8.4.1 punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą visą prekių komplektą. 

8.4.5 Grąžinti prekes Pirkėjas gali tokiu pačiu būdu, kokiu jos buvo pristatytos Pirkėjui. Jeigu prekės buvo pristatytos per kurjerį ar paštomatą, tuomet prekės turi būti grąžintos atitinkamai per kurjerį arba paštomatą adresu: ALG logistika, Terminalo g. 10, Biruliškių k., Kauno LEZ, 54469 Kauno r. 

9 Atsiliepimų pateikimas 

9.1 Pirkėjas turi teisę pareikšti savo nuomonę apie el. Parduotuvėje esančias ir / ar įsigytas prekes. 

9.2 Atsiliepimai el. Parduotuvėje teikiami laikantis atsiliepimo teikimo taisyklių: Atsiliepimų taisyklės (almalittera.lt) .

10 El. knygų pirkimo papildomos sąlygos 

10.1 El. knygos šių Taisyklių prasme reiškia visas el. knygas, kuriomis Pardavėjas prekiauja užsakymo patvirtinimo metu ir apie kurias yra skelbiama el. Parduotuvėje. El. knyga yra  skaitmeninio turinio prekė, todėl sutartims dėl skaitmeninio turinio prekių yra atitinkamai taikomos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatos dėl vartojimo sutarčių dėl skaitmeninio turinio teikimo. 

10.2 Užsakymas laikomas pateiktu, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. Paspausdamas mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ Pirkėjas sudaro šią el. knygų pirkimo-pardavimo sutartį ir patvirtina, kad susipažino ir sutinka su šios sutarties sąlygomis, nurodytomis Taisyklių atitinkamose nuostatose. Pardavėjas, gavęs apmokėjimo patvirtinimą, išsiunčia Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu pranešimą, patvirtinantį, kad Pirkėjo užsakymas yra gautas. Jeigu Pardavėjas Pirkėjo užsakymo nepatvirtintų, Pardavėjas įsipareigoja per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo apmokėjimo gavimo dienos grąžinti Pirkėjo už el. knygą ar el. knygas  sumokėtus pinigus. 

10.3 Pirkėjas supranta, kad paspaudęs mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ ir užsakymą apmokėjęs, jis praras teisę atsisakyti šios sudarytos sutarties, kadangi Pirkėjas pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228¹⁰ straipsnio 2 dalies 13 punktą negali nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų pasinaudoti teise atsisakyti sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui, kai yra sudaryta sutartis dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas vartotojui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties (t. y. Pirkėjas supranta, jog paspausdamas mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ ir apmokėdamas užsakymą jis praras teisę atsisakyti šios el. knygų pirkimo-pardavimo sutarties, kadangi el. knyga (skaitmeninis turinys) Pirkėjui bus suteikta iš karto po apmokėjimo). 

10.4 Pirkėjui nesuteikiamos teisės daryti el. knygos ar jos dalių kopijas, platinti, atgaminti el. knygą bet kokiu būdu ir forma ir naudoti ją bet kokiais kitais būdais nei nurodyta šioje sutartyje bei galiojančiuose teisės norminiuose aktuose. 

10.5 Pirkėjas informuojamas, kad įsigyjant teisę skaityti el. knygą nesuteikiama nuosavybės teisė į el. knygos turinį, taip pat neperduodamos jokios autoriaus turtinės teisės bei kita intelektinė nuosavybė. Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti el. knygos tokiu būdu, kad būtų pažeidžiamos autoriaus turtinės ar kitos intelektinės nuosavybės teisės į el. knygą bei pasižada neperduoti jų jokiems tretiesiems asmenims, nesudaryti sąlygų tretiesiems asmenims jokiu būdu pasinaudoti el. knyga. Draudžiama panaikinti el. knygos apsaugą (Pardavėjo patalpintą vardinį ekslibrį), pašalinti el. knygos pavadinimą, viršelį, šriftų rinkinį ir (arba) ir kitus su el. knygos turiniu susijusius elementus.

10.6 Jeigu Pirkėjas netinkamai naudojasi (nesilaikydamas šios sutarties sąlygų) el. knyga, el. knygos leidėjas ir (arba) Pardavėjas turi teisę uždrausti toliau naudotis netinkamai naudojama el. knyga, o Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant nuo reikalavimo gavimo momento nutraukti naudojimąsi ir įsipareigoja atlyginti dėl to leidėjo, Pardavėjo ir (arba) trečiųjų asmenų patirtus visus tiesioginius ir netiesioginius nuostolius. Tokį reikalavimą visi nurodyti asmenys turi teisę pareikšti bet kuriuo metu, nes šios sutarties sąlygos lieka galioti visą el. knygos naudojimosi laikotarpį bei visą laikotarpį, kol bus tinkamai atlyginti leidėjo, Pardavėjo ir (arba)  trečiųjų asmenų patirti nuostoliai.

10.7 El. knygos leidėjas ir (arba) Pardavėjas nėra atsakingi už žalą, atsiradusią dėl netinkamo naudojimosi el. knyga.

10.8 Pirkėjas, įsigijęs el. knygą, gali atsisiųsti ją į skirtingus savo įrenginius ne daugiau kaip 5 kartus.

11 Elektroninis Alma littera dovanų kuponas

11.1 El. Parduotuvėje yra galimybė įsigyti elektroninį Alma littera dovanų kuponą (-us).

11.2 Elektroninio Alma littera dovanų kupono įsigijimo ir naudojimo taisyklės pateikiamos čia: https://almalittera.lt/products/dovanu-kuponas

12 Intelektinė nuosavybė 

12.1 Visos teisės į el. Parduotuvę ir joje esančius kūrinius yra saugomos. Joks el. Parduotuvėje esantis turinys ar informacija negali būti atgaminama jokia forma, padaroma viešai prieinama, platinama ir (arba) kitaip naudojama be išankstinio raštiško Pardavėjo sutikimo. 

12.2 Visi prekių ženklai, kurie pateikiami el. Parduotuvėje, yra Pardavėjo nuosavybė arba pardavėjas juos teisėtai naudoja. Pirkėjas neturi teisės naudoti jų jokiu būdu. 

12 Šalių atsakomybė bei atsakomybės ribojimas 

13.1 Pardavėjas neatsako už tai, kad el. Parduotuvėje vaizduojamos prekės savo dydžiu, spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pirkėjui rekomenduojama įdėmiai perskaityti prekės aprašymą. 

13.2 Prie konkrečios prekės aprašymo gali būti nurodyta, kad atlikus konkrečios prekės užsakymą, prekės spalva bus parinkta atsitiktine tvarka. Pirkėjui užsakymo metu nėra galimybės pasirinkti norimą prekės spalvą ar kitą prekės savybę. Pardavėjas neatsako už tai, kad atsitiktine tvarka parinkta spalva, netiko Pirkėjui ir Pirkėjas dėl negali reikšti pretenzijų Pardavėjui. Pirkėjui rekomenduojama įdėmiai perskaityti prekės aprašymą. 

13.3 Už šios nuotolinės pirkimo - pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis el. Parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 

13.4 Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai nuostolius Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka ir pagrindais. 

13.5 Jei Pardavėjo el. Parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja. 

14 Taikytina teisė, teismingumas, skundų nagrinėjimo tvarka ir pirkimo-pardavimo sutarties aiškinimas 

14.1 Šioms Taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė. 

14.2 Visi dėl šių Taisyklių kylantys ginčai sprendžiami derybomis. Jeigu manote, kad Jūsų, kaip vartotojo, teisės buvo pažeistos, parašykite mums el. pašto adresu pagalba@almalittera.lt. 

14.3 Prašymą/skundą dėl el. Parduotuvėje įsigytos prekės Pirkėjas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402, Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/. 

14.4. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 

15 Informacijos siuntimas 

15.1 Pardavėjas visus pranešimus, reikalavimus, prašymus ir kitą informaciją siunčia Pirkėjui Prisijungimo duomenyse jo nurodytu elektroninio pašto adresu. Visa pagal šias Taisykles Pirkėjui siunčiama informacija laikoma gauta Pirkėjo praėjus 8 (aštuonioms) valandoms nuo jos išsiuntimo momento. 

15.2 Pardavėjas neatsako už bet kokius ir visus internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimus, dėl kurių Pirkėjas negauna informacinių ar patvirtinančių elektroninių laiškų iš Pardavėjo. Šalys susitaria, kad Pirkėjui skirto elektroninio laiško kopijos buvimas Pardavėjo serveryje yra tinkamas įrodymas apie bet kokios informacijos Pirkėjui išsiuntimą. 

15.3 Visus pranešimus, reikalavimus, prašymus ir klausimus Pirkėjas siunčia el. pašto adresu: pagalba@almalittera.lt arba adresu: Ulonų g. 2, LT-08245, Vilnius. 

 

Šios Taisyklės patvirtintos 2024-12-03 direktorės įsakymu Nr. ALS-ĮS-24-14 ir paskelbtos el. Parduotuvėje.