fc450c54bd4f58605cd7896adf76b1617da01d0e_cdb_kk_6b62fbccef7ebb9b8ad7276f05971cef_p1.jpg

Visi pardavėjai yra melagiai

Seth Godin
Gebėjimas pasakoti autentiškas istorijas nepatikimame pasaulyje
 
Kiekvienas pardavėjas pasakoja istoriją. Jei tai daroma gerai, mes juo tikime. Mes tikime, kad vynas, patiektas 20 dolerių kainuojančioje taurėje, yra skanesnis nei toks pat, patiektas taurėje, kuri kainuoja tik vieną dolerį. Mes tikime, kad avėdami Puma sportukus, parduodamus už 225 dolerius, jausimės geriau – ir atrodysime stilingiau – nei avėdami 20 dolerių kainuojančius batus, neturinčius garsaus vardo... Ir mūsų tikėjimas paverčia tai tiesa.
Bet įsidėmėkite: jei jūsų istorijos nėra autentiškos, jūs peržengiate liniją, skiriančią prasimanymą nuo apgaulės. Rinkodarininkai žlunga, jei elgiasi savanaudiškai ir šmeižia kitus, piktnaudžiauja savo prekybos įrankiais ir daro neigiamą įtaką pasauliui. Tai sunki pamoka, kurią teko išmokti telerinkodarininkams ir marlboro.
Setas Godinas parašė knygas Permission Marketing, Purple Cow, Free Prize Inside! ir kitas, kurios pakeitė žmonių požiūrį į rinkodarą. Jis veda paskaitas visose Jungtinėse Valstijose ir rašo labai populiarų internetinį dienoraštį. Buvęs Fast Company straipsnių autorius, šiuo metu Godinas gyvena Vestčesterio apygardoje, Niujorko valstijoje.
Dalintis

Leidykla: Alma Littera
ISBN: 9789955245353
Formatas: 14,5x22
Puslapių skaičius: 171
Leidimo metai: 2007-02-01
Vertėjas: Svetlana Mackevič