7d1b2f76859d3288115309ba506f143052ba3977_cdb_kk_fc018f1db995b829a10ed20bd3b24b31_p1.jpg

Skundas - tai dovana

Janelle Barlow, Claus Moller
Klientų atsiliepimai kaip strateginis įrankis
 
Koks didžiausias sandėris rinkos tyrime? Jūsų klientų skundai!
Klientų skundai gali pažadinti versloves, kai jos nepasiekia savo pagrindinio tikslo – nepatenkina klientų poreikių. Tai atsiliepimų sistema, galinti padėti organizacijoms sparčiai ir neišlaidaujant pakeisti produkciją, aptarnavimo stilių ir prekybos tikslą. Verslovės, nevertinančios savo klientų skundų, kenčia nuo brangiai atsieinančios negatyvių žodinių atsiliepimų reklamos.
Pateikdami dešimtis tikrų prasto ir puikaus reagavimo į skundus pavyzdžių, Barlow ir Mølleris parodo, kad, jei kompanijos siekia klientų lojalumo, privalo į skundus žvelgti it į dovanas.
 
Apie autorius
 
Janelle Barlow, filosofijos daktarė, TMI JAV prezidentė, tarptautinės valdymo mokymų ir konsultavimo kompanijos prezidentė. Šiuo metu ji dėsto TMI klientams Jungtinėse Valstijose, Europoje ir Azijoje.
Clausas Mølleris yra TMI įkūrėjas ir kompanijų patarėjas, taip pat tęsia tarptautinio pranešėjo karjerą.
Dalintis

Leidykla: Alma Littera
ISBN: 9789955246855
Formatas: 21,4x14,5x2,2
Puslapių skaičius: 280
Leidimo metai: 2007-08-01
Vertėjas: Ieva Aukselytė