83a5fb6a1791c2e1bc5df4383c06cdb01cbec371_cdb_kk_515b4ea06f0147391833d6ec6b4c18b4_p1.jpg

Protinga rinkodara .

John Mariotti
Daugelis mano, kad rinkodara įžengė į naują erą dėl interneto, elektroninės komercijos ir komunikacijų bei kompiuterių infrastruktūros bumo visame pasaulyje. Ko gero, jie teisūs, bet protingi rinkodaros vadybininkai žino, jog net ir naujojoje ekonomikoje rinkodaros pagrindai lieka tvirti kaip niekada.
Svarbiausia yra žinoti, kad klientai – tai žmonės su savo motyvacija, emocijomis, poreikiais ir troškimais, ir patyrę rinkodaros specialistai palaiko su jais nuolatinius glaudžius ryšius.
 
Jei norite būti puikūs rinkodaros vadybininkai, pasirinkote teisingą knygą. Protinga rinkodara pateikia viską, ko jums reikia, kad išsaugotumėte lyderių pozicijas. Perskaitę ją, suprasite penkis protingiausius dalykus, kuriuos verta žinoti apie rinkodarą:
 
• Privalote turėti planą
• Palaikykite glaudžius santykius su savo klientais
• Atlikite namų darbus
• Nepamirškite bendrauti
• Pasinaudokite technologijų pasiekiamumu ir sparta.
Dalintis

Leidykla: Alma Littera
ISBN: 9955242299
Formatas: 19x20
Puslapių skaičius: 384
Leidimo metai: 2006-09-01
Vertėjas: Viktorija Gegužė